Melos ideer på kläder...

Hey tjejer jag har kollat runt i google om jah hittar något som vi kan ha på oss i Sayen dansen.
O då hittade jag allt de hära som e nedanför.
Vissa saker e lätta o skaffa o andra hmmmm vi får snacka om saken ... haha!!
Men hur som hälst de kommer med förklringar o allt
;)


Den här se ganska sexig ut om man ser helheten, men endå hel slapp.. eller hur som om man satt hemma o softa.. Men tänk om vi satte dit hmm t.ex en annan linne me glitter eller palietter?
o med vita klackar? :D
Sjklart ska ni tänka att de ska va mest VIIIIITTT!! Så boxern kanske kan va vita :D



Den här e typ samma sak ba att hon har 1 par strumpor :)


OK den här tjejen va lite för mkt.. men ja menar TYYYYYYP
ni fattar boxers o något glittrigt uppe...kanske kan va lite trasparent och stort, så att de fladdrar
HÄÄÄÄ!!



Sen hittade jag den hära.. jag fattar inte varför jah fick i huvet att de skulle se bra ut om man hade hängslen o  shorts... hmm.. o sjklart nått glittrigt överkroppen..



??



Eller wtf kankse som hon?? fast med vita shorts.



uuuh uuh juste hennes linne gillade jag .. asså modellen.. vad sägs om de?



De enda jag tyckte va lite häftigt från den hära AXE BAHIA gruppen XD hahaha ..... va typ hon som e längst högra sida med svart o turkosa kläder. Ni vet ta sönder lite på linnen :D
Hmm hon sa att hon ville ha lite guldigt eller hur??
Varför inte en fin guldig linne under o sen ta ba sönder lite en vit linne som man ska ha öveR? :)


Nu har ja ringat in en tjej där i mitten.
Tydligen ska hon ha svart harem byxor o en guldig tubtop med palietter..
Vad sägs om deeee??  me guld smycken o så :D


Ni vet när jag menade guldiga linnen.. då menade jag typ sån hära.... med palietter



eller vi skaffas BH me pallietter o en trasparent linnne.
wtf liksom .. orka!!! XD hahaha



Eller så hära men i vit?


By: Melo