Sassa här!

Nämen tjenare allihopa! Hjärtligt välkomna till mitt första inlägg här i bloggen. Jag ska berätta lite om mig själv nu. För er som inte vet så heter jag Shahrzad men alla kallar mig för Sassa. Jag är 17 år, fyller 18 den fjärde februari, kililili :D ser fram emot att skaffa körkort, köpa en snygg mörklila cab och köra till träningarna och lyssna på hög musik sådära. Sen alla kollar på min bil och ba wooow :O haha skratta inte, alla har sina drömmar :) nää jag driver bara, stjutton eller arton, bil eller inte. Det spelar ingen roll sålänge jag är lycklig och kan dansa, visst? haha

Jag går frisörlinjen i St:eriks gymnasium med Steffie (Grodanboll) som också dansar med piladancers. Vi började dansa i den här gruppen tillsammans i september 2008. Det har alltså gått ett år sedan vi började. Tiden har verkligen gått jättefort och Piladancers blev snabbt en stor del utav oss... som en andra familj. Gården blev som ett andra hem kan man säga. Okej, ni förstår ironin hoppas jag, men det är sant alltså... det är som ett andra hem. Ja vad ska man säga… Jag är den enda iranien i gruppen, alla andra är latinas. Men jag har typ blivit ”latinafierad” av priscilla haha. Det var nog allt för mig, måste bara tillägga att ni är bäst tjejer, glöm inte haa (: