Hej Allihoppa!!

Nu måste sätta igång igen....ponernos las pilas!!
Bloggen måste uppdateras iaf 1 gång i veckan hallooo... så försök att hjälpa till lite här.

Bra grejer nu i början av terminen är ju såklart att gruppen vuxit till 44 pers!!
Alla nya e jäääätte välkomna o vi tycker alla att det e jätte kul att så många vill vara me i gruppen.
(Speciellt jag) hihi...

Lite tråkigt e ju att jag haft så mycket möten nu i början men d ska fixa sig...sista veckan men så mycket möten e nästa vecka...sen kör vi jääärnet.



En annan nyhet är att jag har möte nu på måndag med en kille som gör tryck på kläder..
ni vet vart jag går med detta va?? hihi...vi ska prata om lite priser och vad för olika erbjudanden han har för att vi ska kunna köpa våra tryckta kläder hos honom.
Sååå mötet e iaf på Måndag kl 11...om någon av er e lediga och kan följa med mig KOM!!
Vi måste vara i Globen kl 11 iaf..hör av er till mig om d e någon som vill.

Trycket kommer vara så som vi har pratat om förr...
Alltså i den stilen vi har här på bloggen - Pila Dancers tryck på ryggen av huvtröjan och på byxorna, sen vet jag inte hur det blir med erat egna namn...men d beror ju på hur mycket det kostar så inte alla betalar too much.

Men det får vi prata om.

Ta hand om er nu...o Vi ses på träningarna!!