Steffie

Alooo. Steffie, eteffi, Grodis, bitchnästy etc etc ska äntligen skriva lite om sig
själv här på bloggen.
Blev precis påmind av en söt liten åsna =D

Pila Dancers har som sagt funnits i många, många år. Sassa och jag måste vara en av de nyaste i gruppen sen ett år tillbaka.. tror jag. Men Prisci håller oss lika kärt som dem andra.. eller?:O Haha.
Som Vicky säger så är Pila Dancers mycket, mycket mer än bara en dansgrupp. "Vi är som en stor och fet familj " Träningarna är något man ser fram emot och längtar efter vecka efter vecka hihi. Tjejerna är så jävla härliga, det blir svårt och kombinera dans med en massa garv. Jag typ svettas ihjäl då haha, alltså bokstavligt talat, svettas ihjäl.

Aja lite om mig själv nu..(kontaktannons alåå) Jag är Chilenare, är 17 år och bor långt in i en skog i Vallentuna. Går frisörlinjen i St:eriks gymnasium tillsammans med min älskade nästy Sassa. Tjejer med konstigare humor finns det nog inte i Sverige =D
Nu när det här inlägget bara handlar om mig så kan jag lika gärna lägga lite reklam sådära.. Kom och klipp er hos mig!  Vi börjar ta emot kunder från och med nästa vecka hihi.

Vad har jag får intressen då?

Manna risifrutti är gott..... Haha nej men seriöst. Just nu håller jag på och går igenom ett allvarligt beroende utav Twilight böckerna . Jag läser böckerna när jag äter, när jag sitter på toa, när jag sitter på tåget, när jag tittar på tv, när jag pratar i telefon.. Jag har gråtit med böckerna, jag har pissat på mig utav garv, jag har varit nära på att döda min egna syster, tog stryptag på henne när hon försökte avslöja något som skulle hända. Alltså det där, det gör man bara inte haha. Mami kom hur som helst och stoppa oss, så ingen allvarlig skada skedde.
Det är knas jag vet :/ Så jag hoppas att ni tjejer finns där för mig när jag läst ut sista boken och allt tagit slut... 

Nepp börjar fucka ur allt för mycket med onödigt bais så jag tackar för mig och tackar er som orkat läsa haha =D Och för er som orkar meeer, klicka här !