Pila informerar...

Hejsan älsklingar...

Tack så mycket för alla fina sms idag.

Tyvärr kan jag fortfarande inte gå själv...utan ligger och ålar mig på sängen o soffan.
Som tur är har man en underbar pojkvän som hjälper mig..vet inte vad jag skulle gjort utan honom.

Morfin är oxå en bra kompis till mig just nu...men d ska vi inte prata om..hihi..

Hur som helst ska jag fixa det här...måste ju dansa snart igen.
Men ni som känner mig vet att jag e sämst på att vila...men aa...vi måste denna gång kroppen vill inte ens att jag andas för kraftigt ju..


Back to uppträdanden o planeringar....

Nu på lördag har ni ju ett uppträdande i Nacka.
Ni fick alla sms för en stund sen...och hittills är det Tami, Franca, Anki, Andrea och Camila Salazar som svarat att de ska uppträda, så räkna med dessa dansare.
Jag har ingen aning om tiden än. Men ni måste ta kontakt med varandra och komma överens hur allt ska gå till.
Jag ska försöka följa med på lördag men kan inte lova något såklart.

Låtarna vi hade bestämt igår var: King of dancehall, Walk out, Come to me, Private, - om jag har fel eller missat någon snälla skriv d här...så det kommer ut rätt info.

Någon av er tar på sig ansvaret att ta med låtarna. Och om ni behöver dom skicka sms och logga in på msn så får ni dom.

Ni e bäst potosar...

Pözz på er