Sotos tuuuur ;)

va har hänt tjejer? ingen uppdaterar längre haha okej jag ska inte säga något men ändå ;)
yess då ska man kankse ta och pressentera sig, Camila heter jag kallas Soto för de mesta efter som de finns 2 av oss camilas (ja svär ja va före) har dansat me pila dancers i drygt ett år och lite till och de har gått helt sjukt snabbt men de är som man brukar säga tiden går fort när man har kul och det är exakt de vi har lixom,  nu till kontaktanonsen: Går andra året i gymn, måste vara sveriges mest slappa skola men jag gillare Stockholms idrotts gymnasium heter den och trivs heelt ok. är snaaart 17 år har oturen att fylla år 3 dagar innan året är slut (29 dec) bor i södra delen av stan med andra ord svenne hålan hammarbyhöjden där jag bor med mina föräldrar och min bebis nacho. annars då? älskar mat, sång, musik, dansen,  spontanitet och sociala människor mer än något annat.  Innan jag hittade till pila dancers har jag prövet lite olika sorters danser och den jag höll fast i längst va magdansen höll på med de i ungefär 3 år men sen blev de för mkt dans o ingen skola så mami sa välj och ja valde pila hihi och ja planerar inte att lämna gruppen heller för de är en av de sakerna som faktist, hur cheesy de än låter har ändrat mig till de possitiva! vi har haft helt hajp stunden och mer leddnsa stunder men dom har fortfarande vart lika fina för gruppen finns lixom alltid där för en som alla andra tjejerna sagt, vi är en familj helt enkelt! ya jag känner att jag börjar komma av ämnet helt men de ja vill säga är att jag ser framemot veckorna, månaderna och åren med den bästa gruppen och ni är bäst tjejer!


sköt om er alla bästa läsare och tjejer va sägs om att lägga in lite bilder o vids från träningarna? :D
// C.Soto