La Viki (:

Heeeeeeeeeey, vilka potos ni är som inte skriver något! men jag kan väl lika gärna vara den första som presenterar sig själv :) hmm, är ju lite sämst på sånt här men ska göra mitt bästa. Jag heter Victoria, känd för Viki, Vicky, Bebisen, Nörden ja ni vill ju inte veta mer haha. Den yngsta i gruppen just nu är jag, jag är alltså 16 år. Pila Dancers var nytt för mig för ungefär 2 år tillbaka.. och dom två åren har varit dom mest glädjefullaste åren (kan man säga så? :O). Inte bara för att jag älskar att dansa, utan för gruppen också. En stor fet familj är det vi är! vi visar kärlek till varandra verkligen varje träning, vissa umgås man utanför dansen också vilket gör oss ännu närmare varandra. Vi har verkligen gått igenom mycket tillsammans, och tjejerna har i stort sätt, sett alla mina sidor. Ni är bäst tjejer!!! underbara hela bunten.

Över till annat, designen blev hur het som helst! nu får man ju hoppas på att folk skriveeeeeer (tjejer lek inte fina nu). Jag kommer nog vara den som lägger upp någon bild eller video för varje inlägg jag skriver för det är nog det jag har mest av (:

Nu är jag övedrivet trött, ont i hela kroppen.. dödande träningsvärk imorgon igen i guess? men vi älskar det!

Ya! beso en el poto pata en el poto chaolin bombin!



Lite oldie sådär.. väldigtväldigt fint uppträdande tycker yo (: - 5 års jubilium.